Aşa promite directorul general Gheorghe Udrişte, care a declarat, pentru evz.ro, că din ianuarie-februarie 2010 intervalul de succedare pe magistrala Berceni-Pipera va fi mai scurt în orele aglomerate, iar după finalizarea lucrărilor de automatizare pe liniile Dristor şi Preciziei-Anghel Saligny, trenurilor vor sosi mai repede şi aici.
1 /.
Printre planurile de modernizare a metroului bucureştean se numără şi instalarea de infochioşcuri cu informaţii, introducerea unui sistem de informare a călătorilor la peron care va anunţa în cât timp soseşte următorul tren şi către ce direcţie şi plasarea de borne de ajutor în fiecare staţie, prin intermediul cărora călătorii să poată lua legătura cu personalul Metrorex dacă sunt în pericol.
Toate acestea fac parte dintr-un amplu plan de modernizare a metroului, realizat pe banii de investiţii ai companiei şi care are ca scop aducerea transportului pe sub pământ la standardele internaţionale.
După ce a renovat pasajul de corespondenţă de la staţia Unirii, reducând timpul petrecut pentru a schimba magistrala şi a modernizat scările rulante, compania va investi bani şi în modernizarea instalaţiilor electrice şi a finisajelor din staţiile mai vechi, în următorii trei ani.
Infochioşcuri de la care nu se pot face reclamaţii
Terminalele cu informaţii despre traseele de metrou, frecvenţă, istoricul companiei, tarife de călătorie etc., dar şi informaţii utile despre Bucureşti sunt deja funcţionale. Ele se regăsesc în staţiile de pe magistrala 3 (Preciziei-Anghel Saligny) şi la Piaţa Unirii 2, Dristor 2, Piaţa Victoriei, Gara de Nord şi Basarab.
Secţiunea de reclamaţii, Infochioşcul de la Gorjului.
Infochioşcurile au şi o secţiune de reclamaţii dar care deocamdată nu funcţionează. „Dacă primesc o reclamaţie pe e-mail, aceasta se rezolvă în