Elysée Concept a lansat la sfarsitul saptamanii trecute al doilea magazin de parfumuri si cosmetice al companiei - « Parfums et Beauté », in cadrul galeriilor comerciale The Grand Avenue ale hotelului JW Marriott din Bucuresti. Investitia in deschiderea noului magazin a fost de 100.000 de euro iar spatiul de 40 de metri patrati a fost amenajat (de catre aceiasi designeri) ca o replica mai mica a Maison Elysée Concept, showroom-ul deschis de Cristina si Laurentiu Balan in septembrie 2008 in Piata Lahovari, care va ramane la randul sau deschis pentru clienti.
Dintre parfumurile prezentate in showroom a fost realizata doar o selectie de branduri pentru a fi vandute in magazinul din Marriott printre care : Acqua di Biella, Amouage, Biehl, Dr. Vranjes, Linari, Mathias, Montale, MDCI sau Penhaligon's. Elysée Concept Parfums et Beauté este primul dintr-un lant de magazine cu acelasi concept pe care sotii Balan planuiesc sa-l dezvolte in toata tara incepand cu acest an. Cei doi vorbesc chiar de lansarea unui magazin in strainatate insa nu doresc sa dezvaluie inca locatia.
Lansarea magazinului a coincis cu prezentarea unei noi colectii de parfumuri XerJoff care se va gasi in magazinele Elysée incepand cu aceasta luna. Desi este o casa de parfumuri lansata recent, in 2004, de catre Sergio Momo (la origini specialist in grafica si design pentru publicitate), XerJoff International are in portofoliu colectii de parfumuri rare ca Shooting Stars (inspirate de caderea meteoritului Sikhote-Alin, in 1947, in Siberia), XJ 17/17 (care contine parfumuri cu unt de iris) si Vintage Casamorati 1888 (arome inspirate din arta parfumeriei italiene).
Parfumurile pot ajunge la preturi de zeci de mii de euro datorita aromelor rare si designului sticlelor care au in componenta materiale ca aur, abanos sau fragmente de meteorit (colectia Shooting Stars). De altfel, cel mai scump