Companiile germane de constructii au fost atrase de dezvoltarea proiectelor de infrastructura din Europa de Est, dupa ce piata germana aproape ca a devenit saturata, in urma construirii a 12.000 km de autostrazi, dintre care 3.000 km au trei benzi sau mai multe.
Insa 2009 nu a fost un an la fel de productiv ca si cei precedenti, investitiile in infrastructura fiind la un nivel scazut in lipsa unor proiecte noi incepute de guvern. Max Boegl, Wiebe si Geiger sunt trei dintre companiile germane care au deja vechime pe piata locala, fiind implicate in constructia de autostrazi, reabilitarea de drumuri nationale si cai ferate.
Max Boegl, care a construit doua tronsoane din autostrada Bucuresti-Cernavoda, a trecut recent si la constructii civile, dupa ce a castigat anul trecut proiectul pentru un stadion.
Germanii au o prezenta puternica si in sectorul constructiilor de proiecte imobiliare prin compania Heberger Constructii, filiala locala a grupului german Heberger, care a realizat anul trecut afaceri de 65 de milioane de euro cu doar 70 de angajati.
Companiile germane de constructii au fost atrase de dezvoltarea proiectelor de infrastructura din Europa de Est, dupa ce piata germana aproape ca a devenit saturata, in urma construirii a 12.000 km de autostrazi, dintre care 3.000 km au trei benzi sau mai multe.
Insa 2009 nu a fost un an la fel de productiv ca si cei precedenti, investitiile in infrastructura fiind la un nivel scazut in lipsa unor proiecte noi incepute de guvern. Max Boegl, Wiebe si Geiger sunt trei dintre companiile germane care au deja vechime pe piata locala, fiind implicate in constructia de autostrazi, reabilitarea de drumuri nationale si cai ferate.
Max Boegl, care a construit doua tronsoane din autostrada Bucuresti-Cernavoda, a trecut recent si la constructii civile, dupa ce a castigat anul trecut proiectul pentru un