Holcim Romania, filiala locala a grupului elvetian Holcim, a decis sa mute transportul cimentului de la fabrica de la Campulung pe calea ferata in urma finalizarii unei investitii de 11,5 mil. euro intr-un terminal de ciment in Bucuresti. Decizia survine in contextul in care producatorii de ciment si-au redus puternic cheltuielile anul acesta, avand in vedere ca a scazut consumul de ciment cu 30% in primele sase luni comparativ cu perioada similara a anului trecut. Terminalul, situat in sudul Bucurestiului in zona Progresul, va avea o capacitate de depozitare de 6.000 de tone si de expediere de 340.000 de tone pe an si va livra toate categoriile de produse, respectiv ciment gri vrac, betoane, mortare si lianti hidraulici. Holcim activeaza pe pietele de ciment, agregate si betoane si detine doua fabrici de ciment la Campulung si Alesd, o statie de macinare la Turda, 20 statii de betoane si cinci statii de agregate.
Holcim Romania, filiala locala a grupului elvetian Holcim, a decis sa mute transportul cimentului de la fabrica de la Campulung pe calea ferata in urma finalizarii unei investitii de 11,5 mil. euro intr-un terminal de ciment in Bucuresti. Decizia survine in contextul in care producatorii de ciment si-au redus puternic cheltuielile anul acesta, avand in vedere ca a scazut consumul de ciment cu 30% in primele sase luni comparativ cu perioada similara a anului trecut. Terminalul, situat in sudul Bucurestiului in zona Progresul, va avea o capacitate de depozitare de 6.000 de tone si de expediere de 340.000 de tone pe an si va livra toate categoriile de produse, respectiv ciment gri vrac, betoane, mortare si lianti hidraulici. Holcim activeaza pe pietele de ciment, agregate si betoane si detine doua fabrici de ciment la Campulung si Alesd, o statie de macinare la Turda, 20 statii de betoane si cinci statii de agregate.