În următoarele 12 luni, majoritatea modelelor prezentate la Salonul Auto de la Frankfurt îşi vor aştepta clienţii în show-roomurile din România. Preţurile de criză par a fi date uitării. Pentru cei care în aceste vremuri tulburi îşi mai permit achiziţionarea unui autoturism, expoziţia auto de la Frankfurt a fost momentul propice în care au putut compara, cel puţin vizual, noile modele dintre care vor putea alege în următoarele luni. Cum însă, după ce atracţia
În următoarele 12 luni, majoritatea modelelor prezentate la Salonul Auto de la Frankfurt îşi vor aştepta clienţii în show-roomurile din România. Preţurile de criză par a fi date uitării.
Pentru cei care în aceste vremuri tulburi îşi mai permit achiziţionarea unui autoturism, expoziţia auto de la Frankfurt a fost momentul propice în care au putut compara, cel puţin vizual, noile modele dintre care vor putea alege în următoarele luni. Cum însă, după ce atracţia emoţională se mai consumă, trebuie să pui cap la cap informaţii legate de preţ, utilitate şi costuri de întreţinere, următorul pas va fi, obligatoriu, către dealerii autohtoni.
Pentru a şti când şi unde să căutaţi am decis să vă prezentăm câteva date despre vehiculele care vor sosi în România în următoarea perioadă. Să începem cu modelele ale căror generaţii anterioare au avut un succes mare pe piaţa autohtonă. KIA Cee‘d este unul dintre vehiculele care au intrat rapid în preferinţele românilor, graţie unui raport calitate/preţ extrem de competitiv. Deşi face-liftul a fost prezentat ca premieră mondială la Frankfurt, în România s-au livrat deja câteva unităţi. Motivul este legat de ciclul de producţie al uzinelor KIA, care au oprit fabricaţia vechiului model în vară. Fără a beneficia de schimbări spectaculoase, noul Cee‘d se remarcă printr-o parte frontală modificată şi câteva retuşuri ale habitaclului. Conform producătorului, însă, mo