Hotelurile de cinci stele din România au decis să-şi răsfeţe clienţii cu cosmetice de lux. Branduri precum Bvlgari, Armani sau Chopard sunt printre cele mai solicitate furnizorilor de produse cosmetice pentru industria ospitalităţii. Opt hoteluri din România au ales să ofere oaspeţilor seturi de lux ce poartă numele unor mărci de prestigiu internaţional, precum Bvlgari, Armani, Chopard sau Bogner, distribuite în România. Potrivit Adrianei Grosu, marketing manager al Concept Hote
Hotelurile de cinci stele din România au decis să-şi răsfeţe clienţii cu cosmetice de lux. Branduri precum Bvlgari, Armani sau Chopard sunt printre cele mai solicitate furnizorilor de produse cosmetice pentru industria ospitalităţii.
Opt hoteluri din România au ales să ofere oaspeţilor seturi de lux ce poartă numele unor mărci de prestigiu internaţional, precum Bvlgari, Armani, Chopard sau Bogner, distribuite în România. Potrivit Adrianei Grosu, marketing manager al Concept Hotels, firma care reprezintă în România furnizorul german Ada Cosmetics, cel mai solicitat brand este Bvlgari. „Această marcă se bucură de un grad ridicat de notorietate pe piaţa românească, motiv pentru care hotelierii optează pentru ea“, explică Adriana Grosu. Majoritatea hotelurilor (cinci din Capitală şi câte unul de pe litoral şi de la munte) care au apelat la dotarea camerei şi a băii cu astfel de cosmetice sunt clasificate la cinci stele, doar unul singur fiind de patru stele, West City Hotel din Cluj, inaugurat în februarie 2009. În categoria clienţilor ce achiziţionează produse cosmetice de lux este inclus şi restaurantul Illusions din Bucureşti.
Avantajele folosirii unor produse de lux ţin de imaginea hotelului, de dorinţa acestuia de a se diferenţia pe piaţa furnizorilor de servicii turistice. „Hotelierii aspiră la identificarea cu brandul de prestigiu, lucru care de multe ori se şi întâmp