Prin achiziţiile făcute în comerţul online, FiT Distribution îşi consolidează poziţia secundă şi atacă supremaţia deţinută de Asesotf Distribution, cu magazinul online eMag. Cu toate că şi-a plănuit demult investiţiile în online şi se află în continuare în căutare de achiziţii, Marius Ghenea nu a declarat decât săptămâna trecută că obiectivul său este concurarea poziţiei de numărul unu pe piaţa retailului online IT&C, deţinută de eMag. Anunţul vine în
Prin achiziţiile făcute în comerţul online, FiT Distribution îşi consolidează poziţia secundă şi atacă supremaţia deţinută de Asesotf Distribution, cu magazinul online eMag.
Cu toate că şi-a plănuit demult investiţiile în online şi se află în continuare în căutare de achiziţii, Marius Ghenea nu a declarat decât săptămâna trecută că obiectivul său este concurarea poziţiei de numărul unu pe piaţa retailului online IT&C, deţinută de eMag.
Anunţul vine în urma achiziţiei integrale a PC Garage, prin care preşedintele şi unicul acţionar al FiT Distribution realizează cea mai importantă consolidare din piaţa de retail online autohtonă, Ghenea mai deţinând şi retailerul PC Fun. Achiziţia PC Garage face parte din strategia de dezvoltare online în format multi-site a FiT Distribution, strategie marcată deja de alte achiziţii similare în prima parte a anului 2009 (cum a fost ShopIT.ro) sau dezvoltări organice (ca în cazul TOYfun.ro). Ghenea mai deţine şi Floridelux.ro şi Brazidecraciun.ro
Vânzări cumulate de 23 milioane de euro
FiT Distribution era deja al doilea jucător de profil în piaţa e-commerce IT&C din România, chiar înainte de această achiziţie, cu vânzări de circa 15 milioane euro, anul trecut, în timp ce PC Garage a realizat în 2008 o cifră de afaceri de circa opt milioane euro. Totuşi, Marius Ghenea ştie că doar simpla cumulare a vânzărilor şi a bazei de clienţi de la cei doi retaileri nu