Samsonite si MISSHA la Iulius Mall • "Viata este ca o calatorie" este deviza Samsonite, brand care reuseste de aproape un secol sa faca placuta orice deplasare pe distante mari
Samsonite, lider mondial in solutii inovatoare pentru transportul bagajelor, a mai deschis o locatie in Romania, la Iulius Mall Iasi. Amplasata la etajul doi in centrul comercial, reprezentanta celebrului brand american ofera un sortiment larg de produse de calatorie, in variate forme, marimi si culori. Abilitatea designerilor Samsonite de a se adapta permanent nevoii de schimbare, dar si noilor cerinte ale persoanelor care voiajeaza frecvent au transformat aceasta marca intr-o autoritate incontestabila in domeniu. "Viata este ca o calatorie" este deviza Samsonite, brand care reuseste de aproape un secol sa faca placuta orice deplasare pe distante mari. De-a lungul ultimilor ani, Samsonite a lansat si branduri care se adreseaza numeroaselor segmente ale pietii, de fiecare data produsele fiind sub semnul calitatii, intre care Samsonite Black Label, Lacoste (genti), Timberland, American Tourister si Lark. Seturi complete de genti de voiaj, dar si variate sortimente pana la cele de dimensiuni reduse, toate cu design inedit si din materiale de ultim moment, se gasesc in cele patru locatii Iulius Mall, la Cluj Napoca, Timisoara, Iasi si Suceava. Tot la etajul doi in Iulius Mall Iasi, s-a inaugurat recent magazinul de cosmetice si produse de infrumusetare MISSHA, care se adreseaza in principal persoanelor sofisticate si dinamice. MISSHA, care are 720 de magazine in peste 20 de tari, se declara un brand pro-consumator. "Adevarata valoare a unui produs cosmetic se afla in continutul sau, nu in ambalaj sau in reclama. Scopul nostru este de a servi consumatorii printr-un continut cat mai bun, alaturi de preturi abordabile", a precizat Daniela Ursache, reprezentanta companiei. Produse