Compania J‘Info Tours, deţinută de Aurel Pavel, se pregăteşte de o transformare radicală. Din noiembrie, turoperatorul va fi reorganizat într-un holding. Planurile pentru 2009 prevăd investiţii de 15 milioane de euro. Aurel Pavel susţine că pentru compania pe care o conduce anul 2009 a fost unul bun pe segmentul de călătorii de afaceri. Explicaţia este simplă: J‘Info Tours este partener unic pentru România al companiei britanice HRG (Hogg Robinson Group), a treia firm
Compania J‘Info Tours, deţinută de Aurel Pavel, se pregăteşte de o transformare radicală. Din noiembrie, turoperatorul va fi reorganizat într-un holding. Planurile pentru 2009 prevăd investiţii de 15 milioane de euro.
Aurel Pavel susţine că pentru compania pe care o conduce anul 2009 a fost unul bun pe segmentul de călătorii de afaceri. Explicaţia este simplă: J‘Info Tours este partener unic pentru România al companiei britanice HRG (Hogg Robinson Group), a treia firmă de travel-management din lume după American Express şi Carlson Wagonlit Travel. HRG a înregistrat, în primul semestru, venituri de 389,6 milioane de euro, în creştere cu 5,7% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2008, reuşind să păstreze peste 90% din clienţi. „Partenerii noştri ne asigură, pe lângă clienţii reprezentaţi de firme mari din străinătate, şi know-how. În timp ce HRG a înregistrat pe segmentul de business travel o creştere de aproape 6%, în cazul J‘Info Tours, avansul a depăşit 20%“, afirmă Aurel Pavel.
Tocmai această evoluţie de pe segmentul de business travel (care generează peste 60% din cifra de afaceri a agenţiei) l-a determinat să schimbe strategia de dezvoltare a companiei. Şi o va face din mers, chiar începând din acest an. Dintr-un simplu operator de turism, compania se va transforma într-un holding, care va fi împărţit în cinci divizii de sine stătătoare. „Suntem în momentul de finalizare a noii struc