Acceptarea a trei tichete valorice pentru un vehicul nou a rămas la nivel de promisiune. Clienţii aşteaptă modificările programului, dealerii se tem de fraude, iar vânzările stagnează. Încă din luna august, de când fostul ministru Nemirschi a anunţat schimbări în derularea vestitului Program de stimulare a înnoirii parcului auto naţional, sute de clienţi trec săptămânal pe la dealerii de maşini întrebând dacă este posibilă achiziţia unui vehicul prin cumularea a trei t
Acceptarea a trei tichete valorice pentru un vehicul nou a rămas la nivel de promisiune. Clienţii aşteaptă modificările programului, dealerii se tem de fraude, iar vânzările stagnează.
Încă din luna august, de când fostul ministru Nemirschi a anunţat schimbări în derularea vestitului Program de stimulare a înnoirii parcului auto naţional, sute de clienţi trec săptămânal pe la dealerii de maşini întrebând dacă este posibilă achiziţia unui vehicul prin cumularea a trei tichete valorice. Tot de atunci, răspunsul a rămas, invariabil, negativ. „Avem peste 1.000 de clienţi persoane juridice şi peste 1.000 de persoane fizice cu trei cupoane care aşteaptă concretizarea anunţului făcut de ex-ministrul mediului. Acestea sunt faptele. Nu facem, în acest moment, comentarii pe acest subiect“, a declarat pentru Capital Silviu Sepciu, responsabil de comunicare la Automobile Dacia, marca cea mai căutată de români. Şi reprezentanţii importatorului Skoda aşteaptă modificarea normelor de aplicare ale programului, conştienţi că acest lucru le va aduce un plus de vânzări. „Modificările aduse Programului sunt bine venite şi contribuie decisiv la realizarea obiectivelor acestuia – scoaterea «rablelor» de pe stradă. Suntem convinşi că intrarea în vigoare, cât mai curând, a modificărilor va aduce o susţinere suplimentară a efortului de a restabiliza industria auto“, spune Vlad Rusu, brand-managerul mărcii. @N_