Nu-i de mirare că drifterii vin de la mii de kilometri ca să descopere locuri la Polus Mall din Cluj. Exemplu? Dmitryi Illyuk din Ucraina sau Stathis Papargiropoulos din Grecia au venit.
Asta nu e însă o garanţie a câştigării cursei, pentru că Adam Kerenyi, Ungaria (BMW e36) a luat locul întâi, iar Norbert Kovacik, Slovacia (BMW M3 e46 ) pe cel de-al doilea. Acelaşi circuit senzaţional cu o ultimă curbă de stânga de "full throttle" şi fum maxim din roţi.
Suprafaţa de peste 20.000 mp a parcării unui hipermarket din Cluj a fost suficientă atât pentru o etapă internaţională de drift - în care se poate intra în derapaj la 100 de kilometri la oră, cât şi pentru o expoziţie pentru competiţiile de tuning şi car-audio.
"Bătrânii" HAI şi KNS, BMW-urile care ţin capul de afiş ale drifturilor de la Bucureşti au avut o evoluţie bună, dar numai Tengu a fost singurul român care s-a apropiat de podium, însă, din păcate, a ieşit pe locul 4. El este actualul campion din Africa de Sud şi a venit pentru acest eveniment cu maşina cu care concurează şi acolo, un Nissan Skyline negru mat. Una dintre cele mai frumoase maşini însă, n-a fost nici o surpriză, a fost un BMW e30 galben al bulgarului Todor Dunev, un S13 care a impresionat şi în Ungaria şi care nu va pierde curând titlul de cea mai frumoasă maşină.
Nu-i de mirare că drifterii vin de la mii de kilometri ca să descopere locuri la Polus Mall din Cluj. Exemplu? Dmitryi Illyuk din Ucraina sau Stathis Papargiropoulos din Grecia au venit.
Asta nu e însă o garanţie a câştigării cursei, pentru că Adam Kerenyi, Ungaria (BMW e36) a luat locul întâi, iar Norbert Kovacik, Slovacia (BMW M3 e46 ) pe cel de-al doilea. Acelaşi circuit senzaţional cu o ultimă curbă de stânga de "full throttle" şi fum maxim din roţi.
Suprafaţa de peste 20.000 mp a parcării unui hipermar