Monopolul rus al exporturilor de gaze naturale, Gazprom, intenţionează să intre pe piaţa de retail şi fast food prin deschiderea unor supermarketuri şi a unei reţele de restaurante, potrivit publicaţiei Kommersant, preluată de Ria Novosti. Astfel, Gaztorgpromstroy, o subsidiară a Gazprom, va deschide o serie de supermarketuri şi un lanţ de fast food. În acest scop, compania va utiliza 400 de magazine şi cantine care, în prezent, prestează servicii doar pentru angajaţii Gazprom.
Monopolul rus al exporturilor de gaze naturale, Gazprom, intenţionează să intre pe piaţa de retail şi fast food prin deschiderea unor supermarketuri şi a unei reţele de restaurante, potrivit publicaţiei Kommersant, preluată de Ria Novosti.
Astfel, Gaztorgpromstroy, o subsidiară a Gazprom, va deschide o serie de supermarketuri şi un lanţ de fast food. În acest scop, compania va utiliza 400 de magazine şi cantine care, în prezent, prestează servicii doar pentru angajaţii Gazprom.
Majoritatea supermarketurilor şi restaurantelor vor fi deschise în Siberia şi în zona Munţilor Ural, regiune în care sunt amplasate cele mai mari uzine Gazprom de procesare a gazelor naturale.
Grupul rus a anunţat recent că va reduce cu 25% programul de investiţii pentru 2009, faţă de planul iniţial de 760 miliarde de ruble (aproximativ 17 miliarde euro).
SURSA: Mediafax