Milupa Romania, parte a Danone Baby Nutrition - divizia de hrana pentru bebelusi a producatorului de lactate francez Danone asteapta o crestere de 50% a cifrei de afaceri in urmatorii trei ani, cu toate ca piata de produse alimentare pentru bebelusi si-a injumatatit anul acesta ritmul de crestere fata de anul precedent.
"Vrem sa crestem cifra de afaceri a companiei cu 50% pana in 2012, comparativ cu cea pe care o vom inregistra anul acesta, sa crestem cota de piata si sa ne intarim prezenta pe plan local", a declarat Eric Van de Hoeven, director general al Milupa Romania si Ungaria. Filiala locala a Milupa a rulat anul trecut afaceri de peste 13 milioane de euro pe plan local, detinand peste 30% din piata formulelor de lapte pentru bebelusi.
Pentru a atinge acest obiectiv, Danone a alocat diviziei locale de hrana pentru bebelusi un buget de marketing si advertising cu mult mai mare decat cel din 2008, urmand ca anul viitor acesta sa fie din nou marit. Hoeven nu a dezvaluit insa valoarea sau procentul de crestere al acestui buget.
Eric van der Hoeven, 41 de ani, se afla la conducerea subsidiarelor Milupa din Romania si Ungaria din august 2007. Licentiat in economie in cadrul Erasmus Universiteit Rotterdam, el face parte din echipa Danone Baby Nutrition si grupul olandez Numico, achizitionat in 2007 la nivel international de producatorul de lactate francez, de 15 ani.
Cresteri sub asteptari
"Initial, asteptam pentru anul acesta o crestere de 20% a pietei de baby food, ca in anii precedenti, insa aceasta a inregistrat pana in prezent o crestere de 10-11% si ne asteptam ca pana la finalul anului sa inregistreze un avans de 12% fata de rezultatul din 2008", a spus Van de Hoeven, adaugand ca evolutia Milupa Romania a fost in aceasta perioada in ritm cu piata.
El sustine ca aceasta incetinire a ritmului de crestere este determinata d