Agenţiile de media, motoarele creşterii pieţei de publicitate de anul trecut, vor înregistra anul acesta afaceri care nu depăşesc cu mult cifrele din 2008, potrivit reprezentanţilor agenţiilor din piaţa locală.
Zenith Media: Avem o toamnă activă
Zenith Media estimează că afacerile agenţiei nu vor depăşi cifrele din 2008, cu toate că preconizează o scădere sub media pieţei. "Pe o piaţă media în scădere faţă de anul trecut, cu vizibilitate scăzută de la o lună la alta, suntem, şi vom fi la nivel de an, sub 2008", a declarat, pentru Curierul Naţional, Maria Tudor, Managing Director Zenith Media. Totodată, aceasta ne-a mai spus că din punctul de vedere al investiţiilor, "clienţii au performat diferit din cauza scăderilor majore (în unele cazuri absenţa din mass-media) ale celor din industrii grav afectate de criză, prin urmare am încercat să compensăm prin atragerea de noi clienţi". "Avem o poziţionare actuală (The ROI Agency), căreia îi dăm viaţă atât prin eficienţă şi focus, dar şi prin valoare adăugată. Şi cred că acestea au convins cei 10 noi clienţi să ne aleagă ca parteneri media. Avem o toamna activă, continuăm să venim cu propuneri interesante răspunzând nevoilor clienţilor noştri, deci ne aşteptăm să scădem sub media pieţei", a încheiat Maria Tudor.
Pentru Brand Conection, criza a determinat frânarea unor proiecte
Pentru Brand Conection, criza a determinat frânarea unor proiecte, totuşi planul de extindere a business-ului început din 2008 a dus la consolidarea afacerilor. "După o analiză a evoluţiei Brand Connection în ultimii ani, încă din primele luni ale lui 2008 am început implementarea unui plan de extindere a business-ului. Concretizarea unora dintre aceste proiecte de dezvoltare în 2009, an de criză, a venit ca un fenomen natural pentru că mare parte din demersuri fuseseră iniţiate cu mult timp înainte", a