Milioane de pasageri sunt expusi riscului, deoarece "pilotii sunt prea obositi pentru a zbura", sustin reprezentantii uniunii companiilor aeriene.
Noile norme UE care reglementeaza numarul orelor de zbor nu fac altceva decat sa creasca riscul producerii unui accident, sustin membrii Asociatiei Pilotilor din Marea Britanie, informeaza Daily Mail.
Companiile aeriene pun presiune pe piloti pentru a zbura atunci cand starea lor fizica si psihica este improprie pentru a face acest lucru.
Normele UE prevad ca un pilot poate zbura pana la 14 ore in timpul zilei si 11 ore 45 de minute pe timp noapte, in conditiile in care 15% dintre accidentele aeriene se produc din cauza obosealii pilotului.
Pilotii si echipajele din 36 de tari intentioneaza sa ceara reguli mai stricte privind numarul de ore de zbor.
Milioane de pasageri sunt expusi riscului, deoarece "pilotii sunt prea obositi pentru a zbura", sustin reprezentantii uniunii companiilor aeriene.
Noile norme UE care reglementeaza numarul orelor de zbor nu fac altceva decat sa creasca riscul producerii unui accident, sustin membrii Asociatiei Pilotilor din Marea Britanie, informeaza Daily Mail.
Companiile aeriene pun presiune pe piloti pentru a zbura atunci cand starea lor fizica si psihica este improprie pentru a face acest lucru.
Normele UE prevad ca un pilot poate zbura pana la 14 ore in timpul zilei si 11 ore 45 de minute pe timp noapte, in conditiile in care 15% dintre accidentele aeriene se produc din cauza obosealii pilotului.
Pilotii si echipajele din 36 de tari intentioneaza sa ceara reguli mai stricte privind numarul de ore de zbor.