The Practice a fost desemnată săptămâna trecută Agenţia Anului 2009, în cadrul Galei Romanian PR Award, competiţia locală a industriei de relaţii publice. „Este cea mai frumoasă recunoaştere pe care puteam să o primim acum, la nici trei ani de la înfiinţarea The Practice“, a declarat Gabriela Lungu, managing partner.
În total, s-au acordat şase premii de aur, 19 premii de argint şi un premiu special, distribuite la cele opt categorii de concurs, precum şi 13 premii pentru echipele studenţeşti participante la Junior PR Award.
„Provocările pe care le întâlnesc organizaţiile de astăzi sunt mai complexe ca niciodată. Succesul cere abilităţi pe măsură pentru elaborarea şi implementarea strategiilor de comunicare. Companiile, organizaţiile nonprofit şi agenţiile finaliste la cea de-a şaptea ediţie a competiţiei dovedesc că ştiu să atingă, prin programele lor de comunicare, nevoile şi interesele publicului. Campaniile nominalizate au utilizat în mod eficient instrumente şi tactici de comunicare care le-au permis să-şi atingă obiectivele. Pentru mine, ca preşedinte al juriului Romanian PR Award, a fost un privilegiu să îmi confrunt experienţa cu efortul unora dintre cei mai buni practicieni români de relaţii publice. Le mulţumesc tuturor competitorilor şi îi felicit pe cei care au reuşit nominalizări în competiţie!“, a declarat Peter Debreceny, preşedintele juriului şi chairman al Institute for Public Relations (SUA).
Cea de-a şaptea ediţie a competiţiei s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional, reunind competenţe în comunicare din SUA, Germania, Belgia, Marea Britanie, Italia, Turcia şi România. Campaniile au fost apreciate conform criteriilor de performanţă ale Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice (IPRA).
Categoria „Comunicare Corporatistă“ Golden Award for Excellence
- RBS România & Lowe PR: ABN Amro devine RBS România - ca