Ciocolata Poiana si-a lansat candidatura. Poiana te îndeamna sa o alegi, întrucât de 14 ani se bucura de încrederea celui mai mare numar de consumatori, fiind marca de ciocolata numarul 1 în România. “Anul 2009 este un an cu noi provocari în comparatie cu anii anteriori si, în plus, un an electoral, cu alegeri prezidentiale în trimestrul patru. Ne-am gândit ca ar fi interesant si totodata, potrivit, ca Poiana, marca de ciocolata preferata de români, marca cu traditie si de încredere, sa candideze si ea la alegeri. Va întrebati probabil care este promisiunea electorala a candidatului Poiana. Poiana le promite românilor ca va fi alaturi de ei în aceasta perioada dificila si ca le poate face ziua mai frumoasa”, spune Andreea Cotlarciuc, senior brand manager Poiana & Milka.
Studiu pe un esantion de 400 de respondenti
Ca un candidat serios, Poiana a dorit sa afle ce anume le-ar face românilor ziua de mâine mai frumoasa, care sunt acele dorinte care i-ar bucura, le-ar aduce zâmbetul pe buze. În acest sens, prin intermediul companiei GfK, Poiana a realizat un studiu national în perioada 23 iulie – 5 august 2009, pe un esantion de 400 de respondenti, reprezentativ la nivelul întregii populatii, cu vârsta între 18-45 ani. Peste 53% dintre cei chestionati considera ca lucrurile simple sunt cele care reusesc sa-i faca sa se simta mai bine, înseninâdu-le ziua. Spre exemplu, pentru 23% dintre români, o zi de mâine mai frumoasa este data de o excursie, o vacanta, o calatorie, fie ea si de mai scurta durata. 12% dintre ei au o zi mai frumoasa atunci când sunt împreuna sau se revad cu cei dragi, când petrec timp liber cu persoana iubita. Pentru 11% dintre români bucuriile cele mai mari sunt aduse de lucrurile mai putin costisitoare, precum mici cadouri, flori, dulciuri sau chiar animale de companie. Doar unu din patru români mentioneaza spontan ca o zi de mâine mai fr