Uniqa Asigurari a lansat marti un nou concept de afaceri pe piata locala de asigurari, prin care angajatii si intermediarii in asigurari cu experienta pot sa-si dezvolte propia afacere, devenind parteneri exclusivi ai asiguratorului. Compania urmareste dezvoltarea unei retele de vanzari de parteneri exclusivi care, pana in 2012, sa ajunga la circa 200 de operatori si sa genereze un volum de prime brute subscrise de circa 19,8 milioane euro.
Noul concept, asemanator francizei, a fost lansat inca din anul 1999 in Austria si s-a dovedit a fi unul de succes, contribuind in proportie de 40% la volumul de prime brute subscrise in 2008. Romania este in acest moment prima din randul tarilor emergente Uniqa unde se va implementa acest concept.
Conform informatiilor companiei, partenerii exclusivi Uniqa vor beneficia de suport logistic, de marketing si de instruire din partea companiei, Uniqa acoperind cheltuielile de promovare, precum si o parte din cheltuielile legate de locatie, de suport pentru IT si comunicatii. Asiguratorul promite sa asigure, de asemenea, training-uri si transfer de know-how catre personalul angajat al partenerilor exclusivi.
"In Romania, intentionam sa investim pentru dezvoltarea acestui canal aproximativ patru milioane de euro in urmatorii 5 ani. Ca si in Austria, speram ca acest proiect va avea o contributie importanta la dezvoltarea spiritului antreprenorial si la dezvoltarea clasei de mijloc, lucru cu atat mai important acum, in perspectiva crizei", a declarat Alfred Vlcek, vicepresedinte Uniqa Asigurari.
Afaceri in scadere cu 4% dupa primele opt luni din 2008
Uniqa Asigurari, fosta companie Unita cumparata de Uniqa de la Vienna Insurance Group (VIG) la sfarsitul anului trecut, a inregistrat in primele opt luni din acest an afaceri mai mici cu 4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pan