Tinerii, dar si cei care au trecut de 50 de ani si au ramas fara loc de munca isi pot deschide propria afacere: vanzarea de produse de asigurare.
Este una dintre modalitatile alese de Uniqa Asigurari de a-si largi canalul de distributie a produselor.
Pe scurt, cei interesati trebuie sa aiba doar un sediu corespunzator, iar Uniqa se angajeaza sa il mobileze, sa il doteze cu tehnica de calcul si chiar sa le instaleze afara firma luminoasa.
Totul se face pe un model similar cu franciza, cu precizarea ca in acest caz nu se platesc nici un fel de taxe, decat cele pentru deschiderea unei societati comerciale.
Uniqa a anuntat ca pana la finele anului vrea sa aiba cinci astfel de parteneri, iar pana in 2010 sa ajunga la circa 200 de astfel de parteneri.
"Noul canal de vanzari, denumit in Romania UNIQAgent, consta in dezvoltarea unei retele de parteneri exclusivi Uniqa Asigurari si estimam ca va atinge un volum de prime brute subscrise de 85 milioane lei pana in 2012, prin aproximativ 200 operatori (UNIQAgenti).
Noul concept a fost lansat inca din anul 1999 in Austria si s-a dovedit a fi unul de succes, contribuind in proportie de 40 % la volumul de prime brute subscrise in 2008.
Romania este in acest moment prima din randul tarilor emergente Uniqa unde se va implementa acest concept. In Romania, intentionam sa investim pentru dezvoltarea acestui canal aproximativ 4 milioane de euro in urmatorii 5 ani", a spuns Alfred Vlcek, vicepresedinte Uniqa Asigurari.
La randul ei, presedintele Uniqa, Ileana Horvath, a accentuat ca acum este timpul, pe criza, sa fie demarate astfel de afaceri.
"Acum este momentul, pe criza. Sunt o multime de firme care sunt dispuse sa dea discount-uri la mobilier, precum si in domeniul IT", a declarat Horvath.
Partenerii exclusivi ai co