Lucrarile de modernizare a liniei de cale ferata Bucuresti-Constanta sunt intarziate cu sase luni, din cauza lipsei fondurilor, si urmeaza sa fie finalizate in august 2010, a declarat, marti, subsecretarul de Stat in Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI) Constantin Axinia, potrivit Mediafax.
In prezent, MTI are datorii catre firmele care lucreaza pe tronsonul Bucuresti-Constanta , parte a Coridorului IV de Transport Pan European, de 32,6 milioane de euro, reprezentand facturi scadente in luna septembrie.
"La inceputul anului, am platit datorii din 2008 de 32 milioane de euro, iar acum avem nevoie de alti 32,6 milioane euro pentru a plati facturile. Companiile ne-au notificat ca vor incetini ritmul lucrarilor din cauza intarzierilor la plata", a spus Axinia, la evenimentul "Zilele Feroviare", organizat de Asociatia Industriei Feroviare.
Referitor la cealalta sectiune a Coridorului IV Pan European, respectiv Brasov-Simeria-Curtici , Axinia a adaugat ca modernizarea va costa 3,1 miliarde de euro, fondurile fiind alocate de la Uniunea Europeana (UE), bugetul de stat si un credit de la Banca Europeana de Investitii. Lucrarile de modernizare a liniei de cale ferata Bucuresti-Constanta sunt intarziate cu sase luni, din cauza lipsei fondurilor, si urmeaza sa fie finalizate in august 2010, a declarat, marti, subsecretarul de Stat in Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI) Constantin Axinia, potrivit Mediafax.
In prezent, MTI are datorii catre firmele care lucreaza pe tronsonul Bucuresti-Constanta , parte a Coridorului IV de Transport Pan European, de 32,6 milioane de euro, reprezentand facturi scadente in luna septembrie.
"La inceputul anului, am platit datorii din 2008 de 32 milioane de euro, iar acum avem nevoie de alti 32,6 milioane euro pentru a plati facturile. Companiile ne-au notificat ca