Playboy Enterprises Inc l-a numit, astăzi, în funcţia de preşedinte pe Alex Vaickus, care are ca atribuţii supravegherea activităţii întregii afaceri, care include ediţia tipărită a revistei, canalul de televiziune şi media digitală, se precizează într-un comunicat remis de companie. Sursa: Nicolae Chiris
Deşi, la începutul acestei luni, se vehiculau zvonuri cu privire la o posibilă desfiinţare a ediţiei tipărite a revistei "Playboy", actuala conducere a infirmat speculaţiile şi a anunţat că aceasta va continua să apară pe piaţă.
Vaickus s-a alăturat echipei Playboy, în 1988, ca vicepreşedinte responsabil cu strategia companiei. Ulterior, el a devenit preşedinte de imagine al Playboy, şi se ocupa cu promovarea logoului şi a tot ce era produs sub licenţa companiei. Până în 1988, Alex a fost vicepreşedinte al ConAgra şi a deţinut alte funcţii în cadrul corporaţiei Sara Lee.
Numit în iunie, Scott Flanders, va rămâne pe poziţia de director executiv, dar îşi va concentra atenţia mai mult asupra "repoziţionării strategice" a companiei, precum şi pe "achiziţionării de noi modele pentru fiecare segment al afacerii". Declaraţia a fost făcută într-un interviu acordat de Flanders pentru Reuters.
El a refuzat, însă, să precizeze exact ce schimbări vor surveni în interiorul companiei şi a spus că, cel mai probabil, acestea vor fi anunţate până la finalul acestui an. Totuşi, a dorit să sublinieze că ediţia tipărită a "Playboy" nu se va închide.
Declinul revistelor glossy
"Sub nicio formă nu vom înceta să producem revista şi în forma tipărită", a declarat Flanders.
Comentariul acestuia vine la numai o zi distanţă de anunţul făcut de Conde Nast că întrerupe publicarea revistei "Gourmet" şi a altor câteva titluri, după ce, în urma unor consultări, firma McKinsey & Co a recomandat această măsură pe