Master House Grup intra pe piata lactatelor din Romania prin lansarea brandului DAR Lactate, investitia initiala ridicandu-se la 2,5 mil. euro. Suma, obtinuta prin fonduri SAPARD si suport bancar, va fi directionata catre fabrica companiei din judetul Giurgiu, in gama de produse si campania de comunicare.
“Aceasta investitie a fost demarata in luna iunie 2007, insa nu am considerat ca este momentul oportun pentru a ne lansa. Daca initial am avut discutii cu Top Brands Distribution doar in ceea ce priveste asigurarea distributiei, in cele din urma acestea s-au concretizat in asocierea cu TBD, care detine in prezent 66,67% din capitalul social al Master House Grup”, a declarat Remus Danaila, administrator Master House Grup.
Procesul de negociere dintre cele doua companii a fost demarat la inceputul acestui an, Top Brand Distribution devenind asociat majoritar cu 66% din partile sociale ale Master House Grup in luna iunie. In prezent, capitalul social al Master House Grup este de 924.700 lei. Aportul de capital adus de Top Brands Distribution a fost de 600.000 de lei.
Gama DAR Lactate cuprinde in prezent lapte, iaurt, iaurt de baut, sana si smantana, produse pozitionate in segmentul mainstream. Potrivit reprezentantilor companiei, publicul tinta este format din familii cu copii, venituri medii, din mediul urban.
Pentru inceput produsele vor fi disponibile doar in Bucuresti, in magazinele de proximitate, compania purtand in prezent discutii cu lanturile de hipermarketuri si supermarketuri. Distributia va fi asigurata de Top Brands Distribution. Reprezentantii Master House Grup estimeaza ca in aproximativ un an produsele DAR Lactate vor fi prezente in peste 500 de magazine de proximitate, urmand sa fie disponibile si in segmentul key account din primul trimestru al anului viitor.
Lansarea gamei DAR Lactate va fi comunicata printr-o campanie