Investitiile initiale relativ reduse de cateva mii de euro pe care le presupune infiintarea unui magazin online de articole si echipamente sportive, un numar de 2-4 angajati, dar si cheltuielile scazute de mentenanta permit intreprinzatorilor pasionati de sport care nu dispun de prea multe fonduri sa inceapa o activitate in domeniul online.
Liviu Miron, presedintele Federatiei Romane de Fitness, organizatie infiintata inca din 2001, a intrat in afacerile cu articole sportive in 2009, cand a decis sa deschida magazinul online Fitness Academy Sport Online Shop, parte a francizei Fitness Academy care reuneste o retea de site-uri romanesti de profil.
Ideea unei astfel de afaceri i-a venit lui Miron pe fondul unei experiente profesionale de peste 30 de ani in domeniul sportului si completeaza celelalte afaceri pe care Liviu Miron le-a deschis de-a lungul timpului.
Antreprenorul s-a lansat in domeniu pentru prima data in 1990, cand a infiintat compania Sporting International, care avea ca principal obiect de activitate reprezentarea si sponsorizarea sportivilor romani in cadrul unor competitii internationale. In ultimii 20 de ani, Sporting International s-a implicat in organizarea unor competitii importante romanesti, cum ar fi Cupa Davis, Campionatele Internationale de Gimnastica ale Romaniei sau Romanian Open Tenis si a contribuit la protocolul meciurilor din Liga Campionilor sau din UEFA Championship. In prezent, firma s-a extins, ajungand sa desfasoare o gama larga de activitati, printre care oferirea de consultanta specializata pentru proiectele sportive cu finantare europeana, vanzarea de suprafete sintetice profesionale pentru diverse tipuri de terenuri, echipamente pentru sali de sport, instalatii de nocturna, gheata sintetica pentru patinoare, echipamente pentru fitness si chiar diverse echipamente pentru vanatoare si pescuit.
In ur