Vitaminwater, băutura răcoritoare produsă de Coca-Cola, a intrat în vizorul organismelor responsabile de monitorizarea publicităţii.
Asta, după ce două dintre reclamele la acest produs „îi induceau în eroare pe consumatori cu privire la beneficiile sale nutriţionale”, scrie „The Independent”.
Mai exact, afişele şi flayerele contestate de Advertising Standards Authority (ASA) – organismul care se ocupă de reglementările în domeniul publicităţii -, cuprindeau mesaje potrivit cărora băutura are un conţinut la fel de bogat în vitamine precum legumele sau aduce un aport de energie şi rezistenţă la unele boli.
Mai mult, ASA a constatat, analizând 500 de ml de băutură, că Vitaminwater conţine prea mult zahăr - un sfert din doza zilnică recomandată, cantitate prea mare pentru un produs catalogat drept „sănătos”.
De cealaltă parte, reprezentanţii Coca-Cola au declarat că anunţurile au fost menite să fie „pline de umor”.
ASA a admis obiecţiile, dar a decis ca reclamele să nu mai fie utilizate din nou.