În urma articolului „Maşină de 40.000 de euro, reparată de mântuială”, din pagina de Protecţia con sumatorului de săptămâna tre cută, am fost contactaţi de reprezentanţii companiei Mercedes- Benz România, care ne-au spus că încearcă să găsească o rezolvare.
Scriam în EVZ despre Tiberiu Potyesz, din Timişoara, care a reclamat faptul că şi-a luat maşina stricată, un Chrysler 300 C în valoare de 40.000 de euro, de la un service Daimler-Chrysler din Timi şoara, deşi reparaţia costase deja 17.000 de euro. Ca să-şi repare maşina complet, i s-au mai cerut 10.000 de euro.
Timişoreanul povesteşte că a fost contactat de reprezentanţii Mercedes-Benz chiar în ziua apariţiei articolului. „Am primit un telefon de la importator şi mi-au propus să realizăm o expertiză neutră, pe cheltuiala lor, şi în funcţie de rezultat - cine este de vină să plătească. Cum service-ul şi importatorul sunt «aceeaşi oală», i-am rugat să-mi comunice în scris propunerea lor, şi eu să revin cu un eventual accept sau refuz şi condiţiile mele. Vreau un act scris că, dacă situaţia este aşa cum am prezentat-o eu, mi se va schimba maşina şi mi se vor plăti daune”, spune el. Băr batul vrea ca expertiza să se facă la Timişoara, pe un utilaj adus de el.
Evaluare obiectivă
„Mercedes-Benz România, în calitate de distribuitor general al mărcii Chrysler în România, a contactat ambele părţi implicate în acest conflict şi va organiza efectuarea unei expertize de către un inginer expert autorizat de Ministerul Justiţiei, pentru a se asigura o evaluare obiectivă a problemei în cauză”, ne-a declarat Diana Cuturela, marketing communications la Mercedes-Benz România SRL. Costurile pentru noua expertiză vor fi suportate de Mercedes-Benz România.
CITIŢI ŞI:
Maşină de 40.000 de euro, reparată de mântuială