Master House Grup, companie al carei actionar majoritar este Top Brands Distribution, a intrat pe piata lactatelor proaspete cu o investitie de 2,5 mil. euro si un nou brand – DAR Lactate. Pe langa fabrica situata in judetul Giurgiu, compania isi propune sa se extinda cu doua noi unitati de productie, dintre care una ar putea constitui o preluare a unui jucator deja existent, a declarat Remus Danaila, administratorul Master House Grup.
Intrarea Master House Grup pe piata produselor lactate, estimata in 2009 la 1,15 mld. euro, se produce la scurt timp de la majorarea capitalului prin aportul de 600.000 de lei adus de catre compania Top Brands Distribution, care detine in prezent 66,67% din actiuni. Capitalul social al Master House Grup se situeaza in prezent la 924.700 lei.
Gama de produse DAR Lactate, formata in prezent din lapte, iaurt, iaurt de baut, sana si smantana, va fi produsa in fabrica din comuna Bucsani, sat Vadu Lat, judetul Giurgiu. Unitatea are o capacitate de productie de 25.000 de litri pe zi, in urmatorii doi ani aceasta putand sa se tripleze, pana la 100.000 de litri pe zi. Principala linie de procesare a fost adusa din Italia.
“Nu vrem sa fim un jucator oarecare, ne dorim sa fim un jucator respectabil pe aceasta piata. Vom continua investitiile in marirea capacitatii de productie a fabricii din Giurgiu, banii obtinuti, atat din fonduri SAPARD cat si din suport bancar urmand sa fie folositi in modernizare, resurse umane. Pe masura ce ne vom dezvolta, intentionam sa lansam noi branduri, in noi categorii”, spune Remus Danaila (foto).
La momentul preluarii de catre Top Brands Distribution, fabrica avea 20 de angajati, numarul acestora crescand in prezent pana la 50. Majoritatea noilor angajati au fost recrutati pe plan local, insa personalul de specialitate a fost adus din Bucuresti si din alte zone din tara.
Potrivit ac