Ministerul Turismului a decis să organizeze, luna viitoare, o nouă licitaţie pentru promovarea turismului de Crăciun în Maramureş, printr-o nouă campanie din cadrul programului „Turist în România”, pentru care a alocat un buget de 1,72 de milioane de lei (400.000 de euro). Prin această licitaţie, instituţia vrea să achiziţioneze servicii de publicitate media de pentru campania care se va derula timp de 20 de zile, începând din 2 decembrie. Bugetul alocat de minister
Ministerul Turismului a decis să organizeze, luna viitoare, o nouă licitaţie pentru promovarea turismului de Crăciun în Maramureş, printr-o nouă campanie din cadrul programului „Turist în România”, pentru care a alocat un buget de 1,72 de milioane de lei (400.000 de euro).
Prin această licitaţie, instituţia vrea să achiziţioneze servicii de publicitate media de pentru campania care se va derula timp de 20 de zile, începând din 2 decembrie. Bugetul alocat de minister va fi împărţit între primele două televiziuni generaliste şi prima televiziune de ştiri, în funcţie de audienţele din luna septembrie. Astfel, cele trei sunt Pro TV (45%), Antena 1 (35%) şi Realitatea TV (20%).
Potrivit cererilor din caietul de sarcini, Ministerul vrea difuzarea a două spoturi de 30 de secunde, timp de 20 de zile, pe cele două canale generaliste şi pe cel de ştiri, iar propunerea financiară să se încadreze în limita bugetului de 400.000 de euro cu TVA inclus. Ministerul aşteaptă oferte până la 19 noiembrie.
Licitaţie reluată
În luna iulie, Ministerul Turismului a mai organizat acestă licitaţie şi anunţase câştigător parteneriatul Best Advertising - Optimedia, însă propunerile lor de preţuri, mult sub media pieţei, au atras o conterstaţie din partea Ars Advertising, care susţineau preţul oferit este „nejustificat de mic”, potrivit site-ului paginademedia.ro.
Astfel, licitaţia a fost suspend