Firmele care au sprijinit campaniile electorale de anul trecut au uitat de generozitate. Sub impactul crizei, ele se vor gândi de două ori înainte de a-i finanţa pe candidaţii la preşedinţie. În 2008, General Beton România din Timişoara a sponsorizat cu câte 150.000 de lei Partidul Social Democrat şi Partidul Democrat Liberal. „Anul acesta este, însă, altceva. Acum încercăm să supravieţuim pe piaţa construcţiilor, nu ne mai gândim la donaţii“, spune Jurgen Stoc
Firmele care au sprijinit campaniile electorale de anul trecut au uitat de generozitate. Sub impactul crizei, ele se vor gândi de două ori înainte de a-i finanţa pe candidaţii la preşedinţie.
În 2008, General Beton România din Timişoara a sponsorizat cu câte 150.000 de lei Partidul Social Democrat şi Partidul Democrat Liberal. „Anul acesta este, însă, altceva. Acum încercăm să supravieţuim pe piaţa construcţiilor, nu ne mai gândim la donaţii“, spune Jurgen Stockl, directorul general adjunct al firmei.
Venus Stones din Ilfov a donat, tot anul trecut, peste 182.000 de lei pentru campania prin care Sorin Oprescu i-a convins pe bucureşteni să-l aleagă primar general. Deşi favoritul lor şi-a anunţat intenţia de a candida în această toamnă pentru preşedinţie, cei de la Venus Stones nu par tocmai decişi să-l susţină financiar. „Deocamdată, nu am primit nicio solicitare şi nici nu s-a luat vreo decizie în acest sens. Însă, luând în calcul modul în care au mers afacerile anul acesta comparativ cu 2008 şi situaţia de pe piaţa pe care activăm noi, probabil că sunt şanse de 80% ca răspunsul să fie nu“, declară Elena Preda, directorul de vânzări al societăţii.
Viorel Cocian, administratorul companiei Dootz Development SRL din Alba, care figurează, anul trecut, pe lista donatorilor PD-L cu un total de 180.000 de lei, e mai tranşant şi refuză orice idee de sponsorizare electorală. „Nu mai e de unde