Tiberiu Urdareanu (foto), presedintele grupului UTI, cu activitati in constructii, securitate si IT, vrea sa extinda contractele cu statul in 2010, in contextul in care investitiile private au o pondere tot mai scazuta din cauza crizei financiare. Grupul UTI, cu afaceri de 160 mil. euro in 2008, deruleaza circa 65% din afaceri cu statul, avand contracte cu Metrorex, Transelectrica, Nuclearelectrica, dar si cu administratiile locale, porturi sau aeroporturi. Urdareanu este unul dintre putinii antreprenori romani care admit ca prefera contractele cu statul in favoarea celor private. "Este mult mai tragic ce se intampla cu un client privat strain, care poate sa dispara la un moment dat. Clientul de la stat, chiar daca va intarzia, tot va trebui sa plateasca", sustine Urdareanu. UTI este unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii de tehnologia informatiei si securitate de pe piata locala, cu capital majoritar romanesc, fiind compania care a realizat sistemul de management al traficului din Bucuresti si a introdus sistemul automat de taxare in autobuzele din Capitala.
Tiberiu Urdareanu (foto), presedintele grupului UTI, cu activitati in constructii, securitate si IT, vrea sa extinda contractele cu statul in 2010, in contextul in care investitiile private au o pondere tot mai scazuta din cauza crizei financiare. Grupul UTI, cu afaceri de 160 mil. euro in 2008, deruleaza circa 65% din afaceri cu statul, avand contracte cu Metrorex, Transelectrica, Nuclearelectrica, dar si cu administratiile locale, porturi sau aeroporturi. Urdareanu este unul dintre putinii antreprenori romani care admit ca prefera contractele cu statul in favoarea celor private. "Este mult mai tragic ce se intampla cu un client privat strain, care poate sa dispara la un moment dat. Clientul de la stat, chiar daca va intarzia, tot va trebui sa plateasca", sustine Urdareanu. UTI este unul