De ieri, Serviciul de Poliţie Rutieră a înnoit sloganul campaniei
„Stop accidentelor! Viaţa are prioritate!” cu „O clipă de neatenţie
costă o viaţă!”. Poliţiştii şi-au creat o imagine proprie pe care o vor răspândi pe bannere, afişe, pliante şi cărţi poştale
Campania „Stop Accidentelor! Viaţa are prioritate” derulată de ceva ani de Ministerul de Interne a fost schimbată la nivel judeţean cu una proprie. Serviciul de Poliţie Rutieră Braşov a preluat campania şi i-au dat o nouă imagine şi un slogan nou: „O clipă de neatenţie costă o viaţă”.
Campania este ilustrată acum cu imaginea unui copil care poartă mesajul sus-menţionat. Acesta ilustraţie şi alte două vor apărea pe zeci de bannere, afişe în staţiile de autobuz, pliante şi cărţi poştale, cu ajutorul sponsorilor.
Primul banner a fost amplasat ieri dimineaţă, pe celebrele serpentine de pe DN1, înainte de Predeal. Şoferii aflaţi în trafic au fost opriţi şi întrebaţi ce părere au de noua campanie a poliţiei rutiere. Mulţi dintre ei s-au speriat că vor rămâne fără puncte.
Nu doar imaginile vor susţine acesta campanie, ci şi acţiunile poliţiştilor de la rutieră. Ei îşi vor intensifica acţiunile în stradă mai ales în ceea ce priveşte viteza, neacordarea priorităţii şi indisciplina pietonilor, care sunt principale cauze ale accidentelor în judeţ. De la începutul acestui an până în prezent s-au înregistrat pe drumurile din judeţ 276 de accidente grave, în care 68 de persoane şi-au pierdut viaţa şi alte 255 au fost rănite grav. De ieri, Serviciul de Poliţie Rutieră a înnoit sloganul campaniei
„Stop accidentelor! Viaţa are prioritate!” cu „O clipă de neatenţie
costă o viaţă!”. Poliţiştii şi-au creat o imagine proprie pe care o vor răspândi pe bannere, afişe, pliante şi cărţi poştale
Campania „Stop Accidentelor! Viaţa are prioritate” derulată de ceva an