Compania brasoveana Visual Fan are in portofoliu sase modele de mobile dual sim si vaneaza noi clienti la marile targuri internationale IT&C. Cum au intrat in retelele locale de retail: cu preturi si perioade de garantie agresive.
O firma brasoveana, care s-a lansat pe piata in 2002 comercializand televizoare si DVD playere sub brandul Allview, a ajuns in mai putin de doi ani in topul celor mai vandute branduri de telefoane mobile din Romania, intrand pe o nisa care speculeaza particularitatile consumului de servicii telecom al romanilor: telefoane care functioneaza in acelasi timp cu doua cartele sim, chiar si de la operatori diferiti.
Visual Fan a vandut din primavara anului trecut peste 20.000 de telefoane mobile dual-sim si estimeaza ca isi va extinde cota de piata pe fondul cererii pentru acest tip de terminale pe piata locala.
"Am pornit in 2008 cu doua modele de telefoane, iar la acest moment avem in portofoliu sase modele, urmand ca pana la sfarsitul anului sa mai lansam inca trei - toate acestea avand functionalitati diferite si incorporand un nivel din ce in ce mai avansat de tehnologie", a declarat pentru ZF Lucian Peticila, directorul general al companiei.
Inceput dificil
El spune ca functiile mobilelor, combinate cu pretul pornind de la 299 de lei si perioada de garantie extinsa la trei ani au ajutat compania sa intre pe rafturile retelelor locale de retail GSM - pas fara de care compania nu ar putea atinge volume mari de vanzari.
"Inceputul a fost dificil, insa la sfarsitul anului trecut efortul nostru a dat roade - am incheiat parteneriate cu o parte din cei mai mari jucatori din piata de retail: Germanos, Fonomat, Euro GSM, iar la inceputul anului 2009 cu Proton", spune seful Visual Fan. "Meniul si manualul de utilizare sunt furnizate si in limba romana, iar de pe site-ul allview.ro pot fi descarcate gra