Aceasta este suma pe care a platit-o din 2004 incoace statul roman impreuna cu Banca Europeana de Investitii. La cinci ani de la inceperea lucrarilor, investitia inca nu este finalizata. Premierul Emil Boc a promis ca cei 252 de kilometri de drum modernizat, de la Suceava la Cluj Napoca vor fi finalizati pana la sfarsitul anului. Firmele care au angajat investitia au cerut si obtinut sume cu pana la 68% mai mari decat cele licitate initial. Drumul National 17, care masoara 252 de kilometri lungime, legand judetele Suceava, Bistrita-Nasaud si Cluj, si care a intrat in reabilitare inca din 2004, a inghitit pana acum peste 875 milioane de lei (8750 de miliarde de lei vechi) din fondurile guvernamentale si cele obtinute de la Banca Europeana de Investitii, dar lucrarile inca nu sunt finalizate. Potrivit datelor comunicate catre AGERPRES de catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), cei mai multi bani, adica peste 713 milioane lei, au mers pentru plata lucrarilor pentru tronsonul Suceava - Bistrita, unde lucreaza sase firme. Dintre cele sase tronsoane licitate, doua au reusit sa fie terminate si anume Bistrita - Tureac, unde a lucrat consortiul Geiger-Boegl, si limita judet Suceava - Iacobeni, unde a lucrat firma Aktor SA. Daca cei de la Aktor au primit peste 157 milioane lei pentru lucrarile efectuate, depasind cu 49,58% suma contractata initial, cei de la Geiger-Boegl au incasat circa 95 milioane lei, cu 68,13% mai mult decat valoarea contractului licitat in 2004, in conditiile in care legea prevede ca, prin actele aditionale, suma sa nu depaseasca cu mai mult de 50% valoarea initiala. Pe tronsonul Iacobeni - Sadova, firma Mochlos SA a reusit sa termine lucrarile incepute in 2004 in proportie de 96%, incasand peste 166 milioane lei, cu 18,8% mai mult decat suma licitata, iar pe tronsonul Gura Humorului - Suceava, licitat in 2006, G