O mai mare vizibilitate pe plan extern, incredere si interes pentru piata turistica locala, precum si o oportunitate strategica sunt printre principalele efecte ale revenirii TUI in Romania, dupa trei ani de absenta, considera jucatorii din piata.
“Este un semnal bun o apreciere a unui tour-operator important european pentru turismul romanesc. Reprezinta un semn pozitiv de incredere si interes. Spun asta din perspectiva tour-operatorului care a deschis numeroase destinatii noi pentru turistii romani in strainatate, care inseamna investitii importante si creativitate”, este de parere Cristina Irimia (foto sus), director de marketing al J’info Tours, unul dintre cei mai importanti tour-operatori de pe piata locala.
Revenirea TUI in Romania nu este nici pe departe o realizare in sine, ci doar o sansa in plus acordata turismului autohton. “Odata cu revenirea TUI, piata din Romania se poate schimba in sens pozitiv, insa aceasta oportunitate trebuie exploatata strategic”, a declarat, pentru Wall-Street, Antonio Nitu (foto jos), director general Aerotravel Lufthansa City Center.
"Printre argumentele care au contat in luarea deciziei de reintroducere a Romaniei in cataloagele TUI au fost eliminarea intermediarilor in administrarea plajelor, introducerea obligativitatii deschiderii unitatilor de cazare pe intreaga durata a sezonului estival, interzicerea constructiilor pe durata sezonului sau pastrarea programului de liniste in hoteluri dupa o anumita ora", este de parere si Simona Veteleanu, proprietar al agentiei de turism TravelBiz.
Daca pentru Romania revenirea TUI nu poate avea decat efecte pozitive, ce are de castigat operatorul german din reluarea activitatii pe piata locala? “TUI vede in Romania o destinatie foarte atractiva si cu potential imens inca neexploatat pe deplin. Cred ca tour-operatorul german este mereu in cautare de destinatii ca