C&A, unul dintre cei mai importanti retaileri internationali de imbracaminte, care a deschis in acest an primul magazin din Romania in centrul comercial Militari Shopping Center, a anuntat ca inrautatirea situatiei economice din Romania a determinat compania sa isi regandeasca strategia, urmand sa faca chiar ajustari in ce priveste planul de expansiune.
"Situatia economica s-a modificat, din pacate nu pozitiv, iar C&A a reactionat. Ca jucator al pietei suntem legati de regulile si de evolutiile acesteia si este responsabilitatea noastra sa actionam in momentul in care apar schimbari", a declarat Cristian Codrea, district manager al C&A Romania.
Retailerul va mai deschide un singur magazin anul acesta, in Cotroceni Shopping Center din Capitala, urmand ca in 2010 sa intre in centrele comerciale Sun Plaza din Bucuresti si Atrium Shopping Center din Arad. Toate aceste deschideri erau gandite pentru acest an, dar deocamdata doar magazinul din Militari si cel din Aurora Mall (Buzau) au fost concretizate.
In momentul intrarii in Romania, compania anunta ca prima faza de extindere vizeaza Capitala, celelalte magazine, a caror suprafata variaza intre 1.500 mp si 2.000 mp, urmand sa fie inaugurate in toate orasele cu peste 100.000 de locuitori, atat in centre comerciale, cat si stradal.
Pentru finalul lui 2010 retailerul anunta initial un total de 15 magazine.
Deocamdata au ramas in picioare doar cinci, restul depinzand foarte mult de evolutia pietei, dar si de lansarile centrelor comerciale, de care retailerii sunt conditionati. Chiar daca pentru moment planul de extindere al C&A a fost pus in stand-by, reprezentantii companiei spun ca lucrurile nu vor ramane la acest nivel.
"C&A practica o politica de expansiune pe termen lung, de aceea trebuie sa analizam perioada care va urma. Noi apreciem ca situatia se va stabiliza in 2011", este de par