Mai mult de jumatate dintre companiile americane le interzic angajatilor sa acceseze site-uri de socializare precum Facebook, MySpace sau Twitter in timpul orelor petrecute la serviciu, arata un studiu al cabinetului Robert Half Technology citat de AFP.
54% dintre responsabilii IT din companiile americane au decis sa interzica "total" accesarea site-urilor de socializare, mai arata datele studiului. Motivul este acela ca folosirea acestor site-uri poate deturna atentia angajatilor de la munca, de la chestiunile urgente pe car le au de indeplinit.
In 19% din cazuri angajatii au voie sa intre pe aceste site-uri "strict in interes de serviciu", iar 16% au voie sa le acceseze "imitat".
Studiul a fost realizat pe 1.400 de companii care au mai mult de 100 de angajati. Mai mult de jumatate dintre companiile americane le interzic angajatilor sa acceseze site-uri de socializare precum Facebook, MySpace sau Twitter in timpul orelor petrecute la serviciu, arata un studiu al cabinetului Robert Half Technology citat de AFP.
54% dintre responsabilii IT din companiile americane au decis sa interzica "total" accesarea site-urilor de socializare, mai arata datele studiului. Motivul este acela ca folosirea acestor site-uri poate deturna atentia angajatilor de la munca, de la chestiunile urgente pe car le au de indeplinit.
In 19% din cazuri angajatii au voie sa intre pe aceste site-uri "strict in interes de serviciu", iar 16% au voie sa le acceseze "imitat".
Studiul a fost realizat pe 1.400 de companii care au mai mult de 100 de angajati.