Compania este lider în piaţă şi are o bună reputaţie. Acestea sunt primele două atribute care generează atractivitatea companiilor în rândul angajaţilor. O analiză a imaginii pe piaţa muncii a celor mai apreciate companii, efectuată de Daedalus Millward Brown, ilustrează o nouă etapă în gândirea şi comportamentul angajaţilor. Aceştia nu mai caută firme care ar putea să le ofere program flexibil de lucru sau în care pot promova extrem de repede. Criza a schimbat tiparele
Compania este lider în piaţă şi are o bună reputaţie. Acestea sunt primele două atribute care generează atractivitatea companiilor în rândul angajaţilor.
O analiză a imaginii pe piaţa muncii a celor mai apreciate companii, efectuată de Daedalus Millward Brown, ilustrează o nouă etapă în gândirea şi comportamentul angajaţilor. Aceştia nu mai caută firme care ar putea să le ofere program flexibil de lucru sau în care pot promova extrem de repede. Criza a schimbat tiparele de orientare în carieră. Angajaţii apreciază acum stabilitatea firmei pe piaţă, renumele şi disponibilitatea acesteia de a investi în dezvoltarea talentelor. „Aceste caracteristici sunt şi cele mai vizibile în piaţă, aşadar, sunt nişte repere sigure, după care un angajat se poate ghida când optează pentru o companie, explică Daniel Enescu, director general al Daedalus Group. „Cele două atribute de imagine pot „garanta“, prin inducţie, un job cu caracteristici intrinseci atractive: salariu, climatul de lucru, calitatea colegilor etc.“
La fel de interesant este şi faptul că angajatorii din Top 10 sunt percepuţi ca „buni cetăţeni corporatişti“, majoritatea fiind asociaţi puternic sau mediu cu responsabilitatea socială. Dintre caracteristicile specifice conducerii resurselor umane selectate de respondenţi se detaşează investiţia în dezvoltarea profesională.
În topul angajatorilor preferaţi, cele mai multe firme