Numarul supermarketurilor unde consumatorii ieseni pot gasi cosul anticriza este in crestere. In cursul zilei de ieri a fost lansat, oficial, proiectul initiat de Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Iasi si la Kaufland. Pe rafturile celor trei supermarketuri ale lantului german de magazine, iesenii vor putea gasi produse de baza la un pret cu mult mai redus fata de cele promovate pana in prezent. In cosul anticriza au fost incluse produse de baza precum carne, oua, produse lactate, orez, ulei, oua, paine, zahar si legume sau fructe. De asemenea, desi lansarea oficiala va avea loc la inceputul saptamanii viitoare, consumatorii ieseni pot gasi deja produse sub emblema cosului anticriza si la supermarketul Gima, amplasat din zona centrala. "Am lansat cosul anticriza la Kaufland. Desi era programata astazi (ieri - n.r.) lansarea si la Gima, am amanat-o pentru inceputul saptamanii viitoare. Mai trebuie puse la punct cateva detalii", a explicat Ioan Tonel Cazacu, directorul coordonator al CJPC Iasi, initiatorul proiectului. Conform reprezentantilor supermarketului, cei care doresc sa cumpere produse incluse in cosul anticriza trebuie sa detina un card de fidelitate. In cursul zilei de astazi, cosul anticriza va fi lansat si la Mercur Mary si la Billa. Potrivit directorului CJPC, economia pe care o face o familie de patru persoane, lunar, de pe urma cosului anticriza poate ajunge pana la 200 lei.
Numarul supermarketurilor unde consumatorii ieseni pot gasi cosul anticriza este in crestere. In cursul zilei de ieri a fost lansat, oficial, proiectul initiat de Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Iasi si la Kaufland. Pe rafturile celor trei supermarketuri ale lantului german de magazine, iesenii vor putea gasi produse de baza la un pret cu mult mai redus fata de cele promovate pana in prezent. In cosul antic