NEMULŢUMIT DE INTERNET. Valeriu Iancu, din Medgidia, se plânge că a avut neplăceri serioase din cauza unui abonament pentru interne pe care l-a închiat la sfârşitul lunii aprilie la Shop Orange Medgidia. Sursa: Reuters „Timp de două luni, internetul acesta a funcţionat cu întreruperi. Am făcut o reclamaţie prin e-mail şi mi s-a spus că urmare a sesizării s-a decis închiderea abonamentului de internet cu următoarea dată de facturare. Mi s-a spus să depun cerere, prin fax, pentru restituirea abonamentelor facturate eronat pentru iulie şi august”, povesteşte Valeriu.
Bărbatul susţine că, în toată această perioadă a primit,inclusiv pe luna septembrie, facturarea abonamentului.
„Compartimentul unde am depus cererea m-a anunţat telefonic că în evidenţele lor figurez în contiunuare cu abonamentul la internet în derulare şi au refuzat să consulte persoanele care au anunţat închiderea abonamentului. Având comunicarea de închidere a abonamentului am dezinstalat programul primit de la Orange şi nu am mai folosit serviciul respectiv”, afirmă bărbatul.
A reclamat la OPC Constanţa
Ca să îţi rezolve problema, Valeriu a depus şi o reclamaţie la OPC Constanţa.
„A fost urmată, în luna august, de asigurarea că reclamaţia a fost rezolvată conform promisiunii ( deci favorabil ) dar am primit, în factura lunii august, costul abonamentului pe luna septembrie ceea ce dovedeşte contrariul. Astfel s-a adâncit nedumerirea şi întrebarea: care din compartimentele Orange au dreptate şi de ce trebuie să suport eu consecinţele?”, se întreabă bărbatul.
„Sesizarea clientului a fost soluţionată”
Reprezentanţii companiei Orange susţin că sesizarea clientului a fost soluţionată prin compensarea contravalorii facturilor şi închiderea abonamentului de date.
„Clientul a primit facturi la domiciu