Pasionaţii de publicitate s-au putut delecta azi-noapte, timp de cinci ore, cu zeci de spoturi publicitare din 54 de ţări. Publicul a aşteptat cu nerăbdare vizionarea spoturilor, însă concertul din deschidere al trupei Vama a început abia la ora 22.15. Spoturile publicitare au fost proiectate pe patru ecrane de mari dimensiuni, iar scena a fost amenajată în centrul sălii. Trupa Vama a susţinut un concert live în deschiderea evenimentului, care a durat puţin peste o oră. Biletul a costat 25 de lei, iar persoanelor sub 18 ani nu le-a fost permis accesul.
Bucureşti. O noapte a devoratorilor de publicitate prelungită
Potrivit organizatorilor, Noaptea Devoratorilor de Publicitate a avut cinci ore şi 30 de minute de reclame din 54 de ţări, inclusiv din Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Dubai, Franţa, Germania, dar şi din Mongolia, Irak, regiunea Guarani din India şi multe alte ţări.
Trupa Vama versus reclame
Cei mai mulţi dintre cei care au participat aseară la Noaptea Devoratorilor de Publicitate au venit să vadă spoturile publicitare din toată lumea, inclusiv pe cele premiate.
„Este prima oară când vin la Noaptea Devoratorilor de Publicitate. Am venit pentru reclame şi o să stau până la sfârşitul evenimentului. Cel mai mult mi-a plăcut că s-a strâns la un loc toată lumea aceasta care iubeşte reclamele, chiar dacă unii au apucat locuri pe scaune, iar alţii au stat pe jos“, a spus Mihai Rotariu, în vârstă de 23 de ani.
Cristina Chiriac, în vârstă de 20 de ani, mărturiseşte că a venit la eveniment tot pentru reclame. „Mi-a plăcut ceea ce am văzut până acum! Au fost reclame frumoase. Dar nu cred că voi rezista până la sfârşitul nopţii“, a spus tânăra.
Cei care nu au fost pentru prima dată la Noaptea Devoratorilor de Publicitate au avut aşteptări mai mari de la acest eve