Proprietarii centrelor comerciale recurg la orice solutii pentru a atrage mai multi vizitatori in mall-uri, iar daca mixul de chiriasi nu reprezinta o oferta suficient de atractiva, miza cade pe concerte. La sfarsitul acestei saptamani, au fost doua astfel de evenimente: unul intr-un mall bucurestean si unul in Polus Center Cluj.
“In aceste vremuri, cel mai important lucru pentru un proprietar de centre comerciale este atragerea oamenilor inauntru, urmand ca acestia sa fie «vrajiti» mai mult sau mai putin – in functie de mixul de chiriasi - de oferta chiriasilor”, a declarat pentru Wall-Street, Gabriela Nicolae (foto), senior broker in cadrul departamentului de retail al companiei The Advisers, afiliata grupului britanic Knight Frank.
Vinerea trecuta, Irina Loghin si Andra au concertat in centrul comercial Grand Arena, din cartierul Berceni, evenimentul fiind sustinut de hipermarketul Carrefour, ancora mall-ului si de dezvoltatorul Euroinvest Intermed. Duminica, un alt concert avea loc in centrul comercial Polus Center din Cluj, Cleopatra si Pavel Stratan fiind invitati pentru a marca doi ani de la deschiderea proiectului.
Si proprietarii mall-ului Liberty Center, din cartierul Rahova, au recurs la promovarea prin concerte, transmitand, in exclusivitate in Romania, concertului lui Robbie Williams, care va avea loc pe 20 octombrie la Londra.
“Acum putem observa, mai mult ca oricand, promovarea diverselor evenimente sau promotii extreme de avantajoase, din cadrul centrelor comerciale, anuntate fie la radio, tv, ziare sau prin publicitatea outdoor. Odata ajunsi in mall, vizitatorii pot fi surprinsi si de numeroase concursuri, astfel incat sa mai petreaca din timpul lor liber in locatia respectiva”, explica Gabriela Nicolae.
Consultantul precizeaza insa ca proprietarul sau compania de management trebuie sa fie foarte atenti la modali