Mona Opran, managing directorul Saatchi&Saatchi, una dintre cele mai importante agentii de publicitate de pe piata locala, spune ca 2010 va aduce o schimbare a modului de comunicare intre client si agentia de publicitate, precum si a strategiei de atragere a consumatorilor in lumea brandului.
Saatchi&Saatchi a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 14% in primele trei trimestre adusa de clientii nou castigati, in conditiile in care piata de publicitate a scazut cu 20%.
"2008 a fost un an foarte bun pentru noi si astfel am avut un start sanatos intr-un an de criza. Obiectivul principal in 2009 a fost sa mentinem trendul crescator in toti indicatorii unui business bun: sa ne mentinem clientii fericiti, angajatii motivati si desigur sa crestem cota de piata. 2009 este un an dificil, dar chiar si in aceste conditii am crescut cifra de afaceri cu 14% fata de perioada similara a anului trecut. Asa cum se arata ultimul trimestru, cred ca ne vom indeplini obiectivele stabilite, poate chiar le vom depasi", spune Mona Opran (38 de ani), managing directorul Saatchi&Saatchi.
Veniturile provin atat dintr-o linie fixa data de contractele pe termen lung, cat si de la clientii nou castigati.
"Am avut o atentie deosebita pentru clientii existenti, mai ales ca majoritatea au o strategie de investitie in aceasta perioada. Din punct de vedere New Business, avem o proiectie a businessului pe care dorim sa il castigam pana la sfarsitul anului si daca reusim sa o transformam in realitate, vom termina anul cu 14% peste anul trecut."
Pe langa agentia de publicitate, Mona Opran are in subordine si divizia de BTL si Shopper Marketing Saatchi & Saatchi X si divizia de productie Pantone Studios, care cumuleaza un numar de 80 de angajati si afaceri de aproape 15 mil. euro in 2008.
In 2008, Saatchi&Saatchi a inregistrat o cifra de afaceri de 11,2 mi