Preţul unui autoturism nou poate fi mai mic cu câteva sute de euro, cu condiţia unei negocieri dure cu reprezentantul de vânzări. Cuvântul-minune pare a fi „cash“. Discounturile majore aplicate de importatorii şi dealerii de maşini în primăvara acestui an par să se apropie de sfârşit. Ofertele interesante din punctul de vedere al preţului prezente acum pe site-urile mărcilor se referă, de cele mai multe ori, la aşa-numitele modele „speciale“, care nu sun
Preţul unui autoturism nou poate fi mai mic cu câteva sute de euro, cu condiţia unei negocieri dure cu reprezentantul de vânzări. Cuvântul-minune pare a fi „cash“.
Discounturile majore aplicate de importatorii şi dealerii de maşini în primăvara acestui an par să se apropie de sfârşit. Ofertele interesante din punctul de vedere al preţului prezente acum pe site-urile mărcilor se referă, de cele mai multe ori, la aşa-numitele modele „speciale“, care nu sunt altceva decât versiuni de echipare standard, din care au dispărut anumite sisteme.
Spre exemplu, în acest moment, dealerii Skoda mizează, pentru modelul Octavia, pe versiunea Flash, iar cei de la Volkswagen pun la bătaie Golf Edition. În timp ce Octavia Flash oferă dotări superioare versiunii de bază, Classic, dar inferioare versiunii medii Drive şi are un preţ de 11.987 euro, Volkswagen Golf Edition este o variantă mai ieftină a echipării de bază Trendline, de pe care au dispărut câteva elemente.
De cele mai multe ori, clienţii se mulţumesc să accepte aceste preţuri anunţate de importator fără a mai încerca o negociere cu reprezentantul de vânzări de la showroom. Mare greşeală. În încercarea de a-şi vinde marfa, dealerii sunt dispuşi să renunţe la o parte din marja lor de profit. Nu trebuie decât să menţionaţi câteva fraze-cheie, printre care „am o ofertă mai bună de la altcineva“ sau, dacă vă permiteţi, „am să plătesc maşina cu cash“. @N