Consiliul Judetean Târgu-Mures demareaza o licitatie privind executia de marcaje rutiere pe drumurile judetene. Contractul implica incheierea unui acord-cadru cu un singur agent economic pe o durata de 12 luni in valoare de 250.000 de lei fara TVA.
Potrivit anuntului postat sâmbata, 10 octombrie, pe site-ul www.e-licitatie.ro, depozitele valorice si garantiile de participare sunt de 5.000 de lei, iar cele de executie de 10% din valoarea contractului fara TVA, iar principalele modalitati de finantare sunt din bugetul local.
Operatorilor economici interesati sa participe la licitatie le sunt cerute prezentarea urmatoarelor acte: certificate constatatoare privind plata taxelor si a impozitelor la bugetul local consolidat, declaratia privind calitatea de participant la procedura, declaratia privind eligibilitatea, certificat constatator emis de ORC, certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie, atestarea din punct de vedere profesional in lucrari de drumuri pentru persoane juridice/fizice române. Pentru persoanele juridice/fizice straine sunt necesare: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, atestarea din punct de vedere profesional in lucrari de drumuri.
Pentru evaluarea respectarii cerintelor prezentate se vor prezenta: bilantul contabil pe 2008, vizat si inregistrat la organele competente si declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani. Conform bilantului, ofertantul trebuie sa aiba o activitate profitabila, iar cifra de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim 290.000 lei. De asemena, se solicita declaratia efectuarii in ultimii cinci ani a cel putin unui contract de lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare de 140.000 lei.
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau