După o vară lipsită de evenimente, se anunţă o toamnă aglomerată pentru agenţiile de relaţii publice
Pentru PR se anunţă o toamnă aglomerată, după ce vara care tocmai a trecut a fost cam lipsită de evenimente. Astfel, jucătorii din piaţa locală de relaţii publice sunt de părere că perioada imediat următoare va aduce multe proiecte, evenimente, campanii, aniversări, lansări şi, bineînţeles, mai multă muncă. Totuşi, activitatea de PR din această toamnă nu se poate compara cu cea din anii trecuţi.
Gmp PR: Este mai aglomerat acum decât în lunile de vară
Astfel, potrivit Gmp PR, luna septembrie a fost extrem de aglomerată, atât pentru divizia de PR a agenţiei, cât şi pentru cea de organizare de evenimente. "În plus, octombrie se anunţă la fel. Pregătim lansări, aniversări, campanii de CSR, lucrăm la strategiile pentru anul 2010", a declarat, pentru Curierul Naţional, Ioana Mănoiu, Managing Partner Gmp PR, adăugând că această perioadă este mai aglomerată decât au fost lunile de vară. "Dar nu pot să spun că am avut un an liniştit, ci, dimpotrivă, lucrăm la foc continuu încă din februarie", a încheiat aceasta.
The Practice: Ultimele 3 luni vor fi alerte
De aceeaşi părere este şi Gabriela Lungu, Managing Partner la The Practice. "La noi într-adevăr aşa arată aceste ultime 3 luni din 2009: alerte. Clienţii care au comunicat constant tot anul sunt dornici să meargă în acelaşi ritm, câteva conturi care au fost mai mult inactive până acum s-au activat, lucrăm la proiecte de new business... Se anunţă un final de an plin de proiecte interesante", ne-a spus aceasta.
Saatchi & Saatchi PR: Toamna se numără clienţii
"Se spune că toamna se numără bobocii. Pentru piaţa de relaţii publice asta înseamnă că toamna se numără clienţii. În general, numărul proiectelor de comunicare creşte în această perioadă a an