* scăderea nivelului apei pune în pericol navigația pe Dunăre
Navigația se desfășoară cu dificultate atât în sectorul fluvial, cât și în sectorul maritim al Dunării, iar activitatea în porturile Brăila, Galați, Tulcea și Sulina este îngreunată din cauza scăderii nivelului și debitului fluviului.
Administrația Fluvială a Dunării de Jos din Galați a emis avize către navigatori, avertizându-i cu privire la nivelul și debitul extrem de scăzute ale fluviului, condiții în care navele trebuie să circule cu viteză redusă și să respecte instrucțiunile căpităniilor portuare. Cotele scăzute ale Dunării periclitează și siguranța operațiunilor portuare, după cum explică directorul Administrației Porturilor Dunării Maritime (APDM) Galați, Mihai Ochialbescu. Acesta a punctat încă de la finele săptămânii trecute că adâncimile în danele de încărcare-descărcare a mărfurilor sunt de două ori și jumătate mai mici decât în mod normal, punctând că probleme mari din această cauză sunt în toate porturile Dunării maritime de la Brăila, Galați, Tulcea și Sulina. De asemenea, sursa citată a mai adăugat că lucrările de dragare executate în Galați și Brăila nu sunt suficiente, dar că nu mai pot continua deoarece s-ar pune în pericol structura de rezistență a malurilor și cheurilor. * scăderea nivelului apei pune în pericol navigația pe Dunăre
Navigația se desfășoară cu dificultate atât în sectorul fluvial, cât și în sectorul maritim al Dunării, iar activitatea în porturile Brăila, Galați, Tulcea și Sulina este îngreunată din cauza scăderii nivelului și debitului fluviului.
Administrația Fluvială a Dunării de Jos din Galați a emis avize către navigatori, avertizându-i cu privire la nivelul și debitul extrem de scăzute ale fluviului, condiții în care navele trebuie să circule cu viteză redusă și să respecte instrucțiunile căpităniilor portuare. Cotele scăzute ale Dunării peri