Constructorul sud-coreean a raportat rezultate în creştere cu 40%, comparativ cu aceeaşi lună din 2008.
Kia Motors a anunţat astăzi că totalul vânzărilor proprii pe piaţa globală de autoturisme, vehicule recreaţionale şi comerciale a înregistrat, în luna septembrie a acestui an, cifra de 155.223 unităţi, reprezentând o creştere de 40,4% faţă de aceeaşi lună din 2008.
Cumulativ, în primele nouă luni ale anului, vânzările globale Kia au crescut cu 11,8 % în comparaţie cu intervalul similar din 2008, totalizând 1.187.795 de unităţi.
Cel mai important model Kia la nivel global este sedanul compact Cerato (comercializat sub numele Spectra sau Forte, pe anumite pieţe), cu 208.627 unităţi comercializate.
SUV-ul compact Sportage şi subcompactul Rio au înregistrat performanţe similare, cu 127.342, respectiv, 125.092 de unităţi vândute.