Pentru a demonstra încă o dată că un artist mort e mai valoros decât unul viu, Sony a invadat astăzi piaţa media cu melodia postumă a lui Michael Jackson, This Is It. Pariez pe oricât şi pe orice că până în week-end va fi deja hit, va fi poate pe locul întâi în topuri. Va fi la orice post de radio vom deschide, indiferent de orientarea sa. MTV, UTV, VH1 şi chiar Taraf tv vor face audienţă pe seama lui. Asta după ce, deja, de la 25 iunie, când a murit nefericitul artist, nu există club în ţara asta în care să nu se bage şi o melodie de Michael, în fiecare noapte. Presa de azi, de la “New York Times” până la instituţiile media româneşti, trecând prin Huffington Post, au comentat piesa şi au popularizat-o.
Din păcate, arta, chiar dacă vorbim de muzica pop, se devalorizează dacă o demonetizăm în felul ăsta. E inflaţie de Michael. E ca şi cum am trece tot timpul prin faţa aceluiaşi tablou, pe care nici nu îl mai vedem, de fapt. Aşa că, nu am nimic cu Michael, nu sunt fană, dar îmi plăceau unele melodii. Înţeleg că vor să facă bani din el, dar să-l mai lase să se şi odihnească un pic!
Pentru a demonstra încă o dată că un artist mort e mai valoros decât unul viu, Sony a invadat astăzi piaţa media cu melodia postumă a lui Michael Jackson, This Is It. Pariez pe oricât şi pe orice că până în week-end va fi deja hit, va fi poate pe locul întâi în topuri. Va fi la orice post de radio vom deschide, indiferent de orientarea sa. MTV, UTV, VH1 şi chiar Taraf tv vor face audienţă pe seama lui. Asta după ce, deja, de la 25 iunie, când a murit nefericitul artist, nu există club în ţara asta în care să nu se bage şi o melodie de Michael, în fiecare noapte. Presa de azi, de la “New York Times” până la instituţiile media româneşti, trecând prin Huffington Post, au comentat piesa şi au popularizat-o.
Din păcate, arta, chiar dacă vorbim de muzica pop, se devalorizează da