„Ziarul care nu se găseşte la chioşcuri” este sloganul unui nou săptămânal, care va apărea în curând la Cluj-Napoca. Managerul proiectului afirmă că nu vrea să finanţeze firme de distribuţie despre care se ştie că returnează cu mare greutate banii datoraţi editorilor de presă. „Mesagerul de Cluj” lansează o provocare modelelor tradiţionale de business din presă: un ziar care se bazează pe o campanie agresivă de abonamente şi care mizează ca solu�
„Ziarul care nu se găseşte la chioşcuri” este sloganul unui nou săptămânal, care va apărea în curând la Cluj-Napoca. Managerul proiectului afirmă că nu vrea să finanţeze firme de distribuţie despre care se ştie că returnează cu mare greutate banii datoraţi editorilor de presă. „Mesagerul de Cluj” lansează o provocare modelelor tradiţionale de business din presă: un ziar care se bazează pe o campanie agresivă de abonamente şi care mizează ca soluţie alternativă de distribuţie pe automate de presă cumpărate din străinătate. Este aceasta soluţie pentru rezolvarea marii probleme a distribuţiei care afectează presa românească? Părerile specialiştilor cu care a discutat capital.ro sunt împărţite.
Lansarea la Cluj a săptămânalului „Mesagerul”, pe o piaţă din care cei mai mari jucători de pe piaţă presei locale din România, EMI şi Publimedia, tocmai s-au retras, pune în discuţie nu doar încrederea editorilor într-un climat de business recunoscut ca fiind neprietenos, ci şi reţeta cea mai potrivită pentru asigurarea succesului.
Publisherul „Mesagerului”, Liviu Alexa, care deţine şi reţeaua online de ştiri locale citynews.ro, a şocat din start prin anunţul că „noul ziar va fi ziarul care nu se găseşte la chioşcuri. O vreme, asta va stârni confuzie. Nu-i nimic, cu atât mai bine. Când şi-l vor dori cu adevărat, difuzorii vor fi nevoiţi să vină să ni-l ceară. Când se va întâmpla asta, vor fi nevoiţi să accepte condi