Recent anunţata fuziune dintre RHS Company şi Tornado Sistem va conduce la un business de 150 de milioane de euro. Decizia vine în contextul unei pieţe aflate la un minim absolut. Concentrarea pieţei de distribuţie a produselor IT&C nu mai este doar teoretică, dificultăţile prin care jucătorii au fost nevoiţi să treacă anul acesta grăbind mişcările din domeniul fuziunilor şi achiziţiilor din sector. RHS Company şi Tornado Sistems vor începe integrarea oper
Recent anunţata fuziune dintre RHS Company şi Tornado Sistem va conduce la un business de 150 de milioane de euro. Decizia vine în contextul unei pieţe aflate la un minim absolut.
Concentrarea pieţei de distribuţie a produselor IT&C nu mai este doar teoretică, dificultăţile prin care jucătorii au fost nevoiţi să treacă anul acesta grăbind mişcările din domeniul fuziunilor şi achiziţiilor din sector. RHS Company şi Tornado Sistems vor începe integrarea operaţiunilor, păstrând totuşi identităţi juridice diferite. „Integrarea operaţională vizează în primul rând unificarea logistică şi a operaţiunilor de suport, utilizarea aceloraşi sisteme informatice (SAP, B2B, CRM, BI, CTI), unificarea portofoliului de produse şi soluţii“, explică, pentru Capital, Dragoş Popescu, director general al RHS Company. El spune că cele două companii îşi vor păstra denumirile şi personalitatea juridică, dar se vor concentra asupra unor segmente de piaţă diferite.
Astfel, Tornado Sistems îşi va direcţiona eforturile exclusiv asupra domeniului în care s-a afirmat, cel al reţelisticii şi al comunicaţiilor. Vor fi păstrate în portofoliu branduri precum Allied Telesyn, Brand Rex, Cisco, Qubs, Reichle de Massari. În schimb, RHS Company va distribui un portofoliu de produse care va include branduri precum APC, Asus, Canon, HP, IBM, Lenovo, Microsoft, Samsung sau Toshiba.
Cele două companii au decis să facă această