Criza a afectat, rând pe rând, toate sectoarele luxului şi a ajuns şi la cazinourile premium, unde oamenii cu dare de mână scot aproape seară de seară câteva sute de euro din buzunare. Astfel, operatorul elen de cazinouri Queenco Leisure a anunţat că veniturile nete ale Casino Palace din Bucureşti, aflat în proprietatea companiei, au scăzut în primele şase luni ale acestui an la 9,5 mil. euro, faţă de 12,2 mil. euro, cât erau în perioada similară din 2008. Însă, pentru
Criza a afectat, rând pe rând, toate sectoarele luxului şi a ajuns şi la cazinourile premium, unde oamenii cu dare de mână scot aproape seară de seară câteva sute de euro din buzunare. Astfel, operatorul elen de cazinouri Queenco Leisure a anunţat că veniturile nete ale Casino Palace din Bucureşti, aflat în proprietatea companiei, au scăzut în primele şase luni ale acestui an la 9,5 mil. euro, faţă de 12,2 mil. euro, cât erau în perioada similară din 2008. Însă, pentru Casino Palace, aceasta nu a fost singura scădere cu care s-a confruntat. Potrivit Olguţei Ganciu, Preşedintele Consiliului de Administraţie al companiei, cheltuielile clienţilor pentru fiecare vizită au scăzut cu 21% faţă de prima jumătate a anului trecut. Astfel, dacă în 2008 un jucător lăsa în Casino Palace în medie 227 de euro la fiecare vizită, în acest an suma a scăzut la 179 de euro. "Este un fenomen normal. Oamenii care vin aici sunt afectaţi de criză. Şi afacerile dintr-un cazino sunt corelate cu toate evenimentele economice chiar dacă este vorba de o afacere de entertainment", spune Olguţa Ganciu. Cu toate că valoarea cheltuielilor a scăzut clienţii au venit în acelaşi număr ca şi în 2008 la Casino Palace. "În primele şase luni din acest an am avut 55.000 de vizitatori", a mai adăugat Olguţa Ganciu. Cum arată clientul Casino Palace? Cazinoul situat în Casa Vernescu nu este unul de tip Las Vegas, ci este un cazino destinat